Subject: Päring
From: "Info" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Wed, 15 May 2024 09:52:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutame käesolevaga ühispöördumise Euroapteegi kaubamärki kandvate
apteekide nimel. Apteekritel on tõusetunud küsimus ja palve seonduvalt
klientide mobiilinumbrite kogumise ja kasutamise kohta.

Apteekrid on väljendanud muret, et teatud tingimustel on vaja kiiremas
korras kliendiga ühendust võtta, kuid hetkel puuduvad selleks vahendid.
Sellest tulenevalt palume hinnangut:

1.	Kas klientidelt mobiilinumbrite kogumine nn igaks juhuks ja
eelduslikult kliendi huvides (mis ei pruugi aset leida) oleks seaduslik ja
legitiimne isikuandmete kaitse seaduse alusel?

Nt:

*	Telefoninumbri kasutamine kliendiga ühenduse võtmiseks juhul, kui
kliendile on väljastatud ekslikult vale ravim,
*	Kliendiga ühenduse võtmine id-kaardi, pangakaardi vms asja kliendi
poolt ununemisel apteeki,
*	Kliendiga ühenduse võtmine, sest kliendi tellitud ravim on jõudnud
apteeki.

2.	Juhul, kui kliendilt on kogutud telefoninumber, aga seda ainult
turunduslikel eesmärkidel vastava kliendi nõusoleku alusel, kas sellisel
juhul oleks lubatud kliendiga ühenduse võtmine telefoninumbril, kui:

*	Kliendile on ekslikult väljastatud vale ravim,
*	Id-kaardi või muu isikustatava kaardi ununemisel apteeki,
*	Kui kliendi tellitud ravim on jõudnud apteeki.

Lugupidamisega

Euroapteek

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <tel:+3726675031> +372 667 5031

OÜ Euroapteek

Akadeemia tee 45, 13520 Tallinn

 <http://www.euroapteek.ee/> euroapteek.ee

The information in this e-mail is confidential and may be legally
privileged. It is intended solely for the addressee(s). Access to this
e-mail by anyone else in unauthorized. If you have received this
communication in error, please notify the original sender immediately by
reply e-mail, then delete the e-mail and destroy any copies of it. If you
are not the intended recipient of this e-mail, any disclosure, copying,
distribution or any action taken or omitted to be taken in reliance on it,
is prohibited and may be unlawful. The internet communications are not
guaranteed to be secure or virus-free and Company does not accept
responsibility for any loss arising from unauthorised access to, or
interference with, any internet communications by any third party, or from
the transmission of any viruses. Replies to this e-mail may be monitored
by the Company for operational or business reasons.